Aku di Hargai

Thursday, July 10, 2008

Aku di Hargai



Macam biasa, pagi-pagi aku dah merayau-rayau dari blog ke blog... mengisi masa, dengan mencari iktibar dari pengalaman, pendapat dan citarasa orang lain, serba sedikit boleh memberi pengalaman pada aku juga.. dan setelah 4 tahun berkecimpung dalam alam blog nih, ini lah kali pertama aku di beri penghormatan, di beri penghargaan, terima kasih pada neeza.. kerana penghargaan yang bermakna ini.. dan sebagai menyambung penghargaan ni, aku lanjut kan kepada blog-blog yangselalu aku lawati..

  1. Joe Perantau
  2. Delinn
  3. Farra
  4. AD
  5. Yija

2 comments :

Neeza Shahril said...

heheh.. tahniah tahniah.. ingatkan tak perasan.. maklumlah entry neeza tu dah lama sikit.. teruskan menulis ye kelu..

Sikelu said...

Terima kasih Neeza.. bukannya tak perasan.. tapi kelambatan nak menyusun kata... :)

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...