Pingpong Tertutup BARKERPs

Sunday, May 18, 2008

Pingpong Tertutup BARKERPs


Sempena hari Keputeraan Tuanku Raja Perlis pada 17.5.2008.. Badan Amal dan KEbajikan Kakitangan Perbadanan Perpustakaan Awam Negeri Perlis (BARKERPs) telah mengadakan satu Pertandingan Ping Pong secara tertutup (untuk kakitangan sahaja), perlawanan ping pong ini juga juga sebagai pemilihan bakat-bakat baru untuk ke Sukan Perpustakaan Malaysia yang akan dia dakan di Terengganu pada bulan Julai nanti.

Emmm.. maleh dah nak ceta, dok harap-harap kot boleh pi sampai akhir ka, tapi aku kuciwa akhirnya, setakat suku akhir sahaja, adeh itu lah padahnya main berhati-hati, jika daja-saja main hantam saja stroke apa pun, screw tak screw semua ada, siap spana dan kastam pon ada... tapi dah lawan nih dia jadi lain, gu pulak dengan kawan-kawan dok psiko.. abih la... hmm tengok jer lah gambar nih..

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...