Kiasahnya si Athirah! ...2

May 13, 2008


Ni Lah Athirah sekarang ni, kalau dia balik kerumah 'Tok Ayah' dia, memang lah tak dapat nak di control, menjadi-jadi sifat explorisasi dia, bukannya mau lekat kat dalam rumah langsung, ni kisah terjadi masa balik rumah 'Tok Ayah & Tok Pah' dia la, kebetulan hari tu hujan saja sepanjang hari, dan aku pulak kena keja pasal lawatan dari I Play , jadi sepanjang hari tu dia kena kurung la pasal hujan, dan petang nya dah aku sampai , dan hujan pon dah berenti.. apa lagi terlepas kandang lah dia. Dia kuar ngan Tok Pah dia la..

Aku terlelap sekejapmasa tuh, tengok-tengok dah dok berkuabng dalam opak air, dah marah apa lagi dahmasa tu, hanya amik kamera snap gambar, lepas tu tangkap pegimandi dan bawak masuk tukar baju la.. dia punya meraung macam apa tah.. masih lagi nak main kat luar, pada hal nak maghrib dah.. Tok Pah dia dan mama dia pon dah tak terkata apa-apa lagi dah la.....
Posted by Picasa

You Might Also Like

0 comments