Hari hari yang mendatang ni...

Friday, May 30, 2008

Hari hari yang mendatang ni...


Hari-hari yang mendatang ni aku sebenarnya sedang teramat sibuknya.. terlalu amat... bermacam - macam program yang mendatang, bermacam-macam kerja yang perlu di bereskan.. jadi aku akan mengelu sementara sehingga bulan depan rasanya... semoga berjumpa lagi...

  1. 29 mei - latihan dan raptai pertandingan bercerita cerita rakyat.
  2. 30 mei - pertandingan bercerita cerita rakyat - 8.00 pagi
  3. - bengkel program 'satu buku satu bayi' - 8.00 pagi
  4. - Program bersam Sheikh Muszaphar - 3.00 petang
  5. 31 mei - Majlis Pelancaran Karnival Membaca Perlis 2008
Juga aktiviti- aktiviti lain yang di jalan kan sepanjang 30 mei - 1 jun 2008, juga penampilan istemewa pameran sains angkasa yang akan dia dakan dari 30 mei - 4 jun 2008 di Perpustakaan Awam Perlis, Kangar..

3 comments :

Neeza Shahril said...

kerja kat istana ke kelu??

Sikelu said...

neeza.. tak lah, keja kat perpustakaan la...

Neeza Shahril said...

ooo... bagus... sumber ilmu tu.. :)

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...