Alkisahnya Athirah... 1

May 06, 2008





Ini lah kisah, Athirah ni kan kalau di bagi peluang, memang dia akan menjadi-jadi lagaknya, kalau lah di bangkang maka akan merajuk lah dia, dengan memuncung kan mulutnya yang 'seciput' tuh.. lepas tu keluar lah frasa 'amau... amau kawan..!' atau kadang-kadang keluar juga frasa 'amboiii dia... besa (biasa) naaa..'.. dan macam-macam lah frasa-frasa yang di ajuk dari mama dan abah dia, kadang-kadang diajuknya dri iklan-iklan tv tu...

Satu lagi perangai Athirah ni, pantang kalau berjumpa dengan kasut, kalau jumpa kasut saja memang tak mahu duduk dalam rumah sajalah, asyik nak 'jalan' saja.. tapi kan bila dah bagi jalan jadi lah macam di atas nih, huh 'jalan' lah tu... aku bukan la nak kontrol sangat.. tapi kalau dah berlari sampai macam tu, akhirnya jatuh nanti.. dan selalunya pon dia akan jatuh, kadang-kadang tuh sampai berdarah lutut dan tapak tangan dia, tapi peduli apa dia.. nak 'jalan' juga.. sampai masuk waktu Maghrib pon nak jalan juga... kalau bawak masuk umah nanti akan nangis la kuat-kuat, dah merajuk lagi.. adeh la...
Posted by Picasa

You Might Also Like

0 comments