Skip to main content

Apa yang aku fikirkan?





















Jadi...
apa yang aku fikirkan..?
aku ni jenis yang suka bersendiri?
jenis yang suka angan-angan?
suka memberi pandangan yang berbeza dari orang lain?
jenis yang berfikiran yang orang tak nak fikirkan?
jenis yang suka bagi idea, kerah orang buat keja dan hanya tolong di belakang
jenis yang ketegar?
orang yang tak pandai bercerita?
jenis boleh menerima keadaan seadanya?
boleh menyesuaikan diri dalam apa jua keadaan?
yang hanya menangis dalam hati dan senyum di luar?
jenis ego dan pentingkan perasaan sendiri?
jenis yang reserved pada setiap keadaan untuk pertahanan diri pada setiap keadaan?

entah lah apa yang aku ikirkan tentang diri ku..
siapa aku..
untuk apa aku dilahirkan..?
misteri yang aku terus cuba selongkar
misteri yang aku cuba nak selesaikan
dan rasa pencarian itu satu perjalanan yang jauh..
yang aku tak dapat selesaikan
dalam satu keadaan..
dalam satu masa..

Comments

Popular posts from this blog

Cuti...

Jom Hiking daa

Salam Ramadhan