Entah.. apa-apa lah.

November 27, 2007


Kawasan parking kereta!
Eh ni pon kereta jugak kan
?
Sebenaqnya tak tahu nak cite apa pun.. cuma saja-saja je.. sekarang ni musim cuti sekolah.. tentu la aku sibuk sikit (sikit saja..) tapi masih kategori luar dari kebiasaan. JAdi tiada la aktiviti nak merayap-rayap ke tempat lain.. duduk saja kat sini .. apa lagi merayap sana merayap sini jumpa lak teratak ni jadi dok lepak sini jer lah, merapu meregheben, bertukar pendapat dan ilmu..

Cuti sekolah ni memang la musim kenduri, bertapa banyaknya kenduri, ada bermacam-macam kenduri. Ada kenduri kahwin, ada kenduri bersunat, ada juga buat kenduri kesyukuran nak pi haji dan bermacam-macam kenduri kesyukuran lagi. Lepas ni tambah lagi kenduri korban pulak. Ari ni ada dua kenduri , satu dekat pejabat, dan satu lagi kenduri umah adik beadik dekat Padang Jamil (.. em yang ni aku tak pasti ada berkenaan dengan Che Jamil.. Che Jamil madu tiga tu..), Padang BEsar Selatan, Jalan Kuala Perlis. Aku pegi satu je, kat Padang Jamil tu.. tu pon dah pukui 3 dah..
Posted by Picasa

You Might Also Like

0 comments