Selamat Pengantin Baru!

July 09, 2007

Selamat Pengantin Baru, buat Wan dan Ina.. semoga kekal selamanya.. ke anak cucu! Emm pandai lak depa pilih tarikh. 07.07.07 nombor sederet macam tu.. apa pun perkenalan sebagai rakan sekerja akhirnya membawa ke jinjang pelamin..

Sebenarnya kat tempat aku ni, dah makin ramai yang mencari jodoh di tempat keja, dan ada lagi list yang sedang menunggu nak dilangsung kan.. samada yang baru bekerja kat sini, yang dah berhenti dan pasangan nya masih bekerja, atau pun yang dah berhenti kerja dari sini.

Em nampaknya musim bunga mekar datang dan pergi...

Posted by Picasa

You Might Also Like

0 comments