Said I Loved You...But I Lied

March 08, 2007

Said I Loved You...But I Lied

You are the candle, love's the flame
A fire that burns through wind and rain
Shine your light on this heart of mine
Till the end of time
You came to me like the dawn through the night
Just shinin' like the sun
Out of my dreams and into my life
You are the one,
you are the one

Said I loved you but I lied
'Cause this is more than love I feel inside
Said I loved you but I was wrong
'Cause love could never ever feel so strong
Said I loved you but I lied

With all my soul I've tried in vain
How can mere words my heart explain
This taste of heaven so deep so true
I've found in you
So many reasons in so many ways
My life has just begun
Need you forever, I need you to stay
You are the one, you are the one

Michael Bolton
--------------------------------------

Huh!

Pagi ni kan, semasa orang balik dari hantar kak orang pi keja, terdengar lagu ni kat Sinar FM, isk termenung sejenak orang, terlintas lak kisah-kisah lama, kisah zaman-zaman bujang, zaman-zaman muda belia, zaman di mana orang kesepian dan bercinta bagai nak rak.. last2 apa pun takdak.. kadang-kadang orang tersengih, kadang mulut muncung, kadang -kadang nak tergelak pon ada.. habih tu nak kata apa? tak kan nak layan kesah lama sampai frust menongeng kan? he hee.. sesekali dok pikiaq gak.. kadang-kadang manusia tu lebih dok pikiaq yang yang depa hendak, selalu tu bila kita hendak.. kita hendak jugak-jugak.. sampaikan kita tak pikiaq orang hendak ke tak kat kita, kita juga tak pikiaq apakah yang kita tak dapat tu adalah terbaik untuk kita,.?

Emm bila dah pikiaq balik, timbang pi, timbang mai.. apa yang kita ada tu lah yang terbaik, dan pendapat kita adalah pembentuk masa depan kita.. tambah pulak dah ada anak, jadi Athirah akan overwrite atas semua permasalahan.. so itu la..

You Might Also Like

0 comments