sibuk sepanjang minggu

Tuesday, October 31, 2006

sibuk sepanjang minggu



Emm dah beberapa hari takde entry,
Ye lah macam biasa,
Tak der menda nak citer,
Tak sempat nak masukkan entry, dah tu lak...
Sememangnya aku sibuk...

Emm dah abis satu keja, tinggai lagi satu keja..
Stat minggu ni aku dan sumer staf2 kat sini dah mula sibuk dengan persiapan nak merasmikan perpustakaan Kuala perlis...
Takder la manyak keja sangat nak buat, yer lah dah banyak keja dah di upah, dan juga pembahagian tugas dah di buat...
Buat masa ni.. pemasangan khemah sedang di jalankan.. so dah nampak la kesibukkan nya..

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...