Sepagi di Kuala..

October 01, 2006

Hah.. cuti datang lagi.. bukan la cuti panjang pon tapi hanya lah cuti di hujung minggu... bila datang cuti hujung minggu bermakna aku ada masa untuk bersendiri .. yer lah dah mem pi keja, mem kecik gi umah pengasuh dan kak aku jugak keja.. so dok sorang la...

Emm nak di jadikan cerita sepanjang minggu ni ujan saja.. entah la anakah kerana musim atau pasal taufan Xingsane yang melanda Asia Tenggara dan merebak sampai ke Malaysia kot. Walau bagaimana pun keadaan masih lagi hujan yang tak menentu.. masam2 habis kain baju yang tak kering..

Dalam pada masa hujan tu sempat juga aku mencelah pi kat Kuala Sungai Baru.. Pegi cari ikan nak buat lauk.. heh nampak gayanya ramai orang kat sana.. memang la kat sini agak femous kalau orang nak cari ikan yang fresh, dan harganya pon boleh tahan juga la.. maklum la bila dah permintaan tinggi makan harga ni melambung dari biasa la...

Balik dari cari ikan aku sambung balik aktiviti hari ujan.. tgk tv, vcd, dan ... tido.... zzzzzzzzzz Posted by Picasa

You Might Also Like

0 comments