4 bulan dah..

Friday, October 13, 2006

4 bulan dah..


Semalam dah genap Athirah berumur 4 bulan.. heh macam nak buat kenduri sambut birthday lak.. isk ada ka.. kang orang kata 'dahagi' lak.. dan bersempena dengan umur dia yang empat bulan tu jadi kena bawak la pegi ke klinik utk di periksa kesihatannya...

So Alhamdulillah sumernya ok .. berat badan pon bertambah 500g saja... dan sekarang Athirah 6kg .. tapi aku dah merasa beratnya.. alahai.. emm athirah pun dah pandai melompat lak sekarang ni.. kalau setakat nak mneiarap tu dah pass dah .. siap boleh pusing balik.. kang nanti dia nak bergerak mesti bergolek2 la dia..

Em dalam sesi kaunseling tadi, mem aku bagi tau yang athirah dah boleh makan 'moi' dah.. emmm kena campur ngan sayur2, lobak merah la, kentang la, jus buahan.. nanti jenuh la..
kalau dah start makan tu kang lagi aktif la si athirah tu...

ps.. nih muka baru bangkit tidoq.. dan baru lepas siap nak pi klinik... ( alah mana nak senyum.. mandi pun tak lagi..) Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...