Hidup Tanpa Mu.....

Tuesday, May 2, 2006

Hidup Tanpa Mu.....


Yarghh... terkurung rasanya aku.. aduh seminggu lebih ni.. semacam je aku rasa.. makan - kenyang.. tido lena bagai nak rak.. mandi basah.. jenuh jugak aku lap.. tapi hati ku tak tenang, gelisah, ter kenang-kenang... hati ku jadi gubra.. keluh dan kesah sentiasa di bibir..

Di mana nak ku cari.. setelah diri ku ini terlontar jauh.. dari satu kesepian ke satu dimensi yang penuh dengan kekalutan, kepanasan aku.. aghh.. tapi aku tak kesah sumer tu.. biar hujan, biar ribut dan taufan, masih boleh aku tempuhi.. tapi tanpa nya.. aku lemas sendirian..

susah aku nak terangkan.. nanti di kala usai bebanan di kepala ku.. akan aku ttipkan untuk semua...

Aku ingat aku nak update.. tapi dah terlalu kalut dah ni.. nanti2 aje la.. kot kang aku sambung dalam entry baru je la... 03/05/06

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...