Mercu tanda: dalam suatu perjalanan

April 15, 2006

Emm buat ke sekian kalinya aku masih lagi tak keja pada hari sabtu.. dok kat umah pon best gak.. tinggal aku
sowang sowang.. leh la aku merayau ka, aku nak berkebun ka.. aku nak meronda ka,, macam2 leh buat..

Pagi.. selepas aku pegi hantar mem aku pegi keja on the way balik tu aku nampak lak ada dua tiga mercu tanda kat tepi jalan .. sebenarnya dah lama ada .. tapi aku maleh nak tangkap pakai hanphone.. so dah kebetulan ada kamera kat aku (yg semalam tangkap gambar kat Kuala Perlis tu) aku tangkap lah satu-satu gambar tu.. emm ok la jugak kan.. leh juga aku tempet(?) kat sini..

Tengahari sikit tu aku ingat nak gi cari ikan la untuk malam ni, on the way tu aku nampak ramai lak orang.. ingat kan ada eksiden ke aper ka, yer lah jarang sangat aku tengok orang ramai kat tepi laut ni, selalunya yang ramai ni geng mat - mat rempit tu ada la.. tak pon masa tsunami ari tu... bila aku pi dekat tengok , oo rupanya ada orang buat pertandingan mancing.. patut la... last last ikan tak dapat.. aku tengok orang mancing je la... dah lapar akau tapau nasi je...

You Might Also Like

0 comments