Skip to main content

Booom!!! .. and here i'm, back to basic!

Adusss... semalam punya la semangatnya aku nak update kan blog aku ni, konon-konon nya nak bagi versetile lagi la, jadi aku nak tambah poll, at least aku akan dapat pendapat dari pembaca la.. so sepagian tu aku cari la..mana-mana website yang ada sediakan poll percuma (dah semestinya la.. ) jadi aku nampak la satu website ni, dah siap aku isi sumer keperluan dia jadi aku generate la jadi html.. pastu aku pon masukkat template dan aku pastu kan.. emm dah jadi la aku rasa, so aku pon save tanpa preview la, dah selalu tu buat ok je.. kali pon aku ingat ok jugak la..

Tanpa aku sedar, rupa-rupa nya.. aku dah tersalah select tempat nak di paste kan, jadinya... booommmm!! terpadam habis sumua coding kat bahagian atas.. so bila aku refresh balik yang tinggal hanya bahagian sebelah tepi saja.. semua entry-entry aku dah ilang!.. alamak !!

Jadinya mau tak mau aku terpaksa la set semula, bagi jadi balik macam asal.. tapi dah tak leh dah.. sumer link, profile dan chat box tu dah ilang.. kena la aku buat balik satu, satu.. satu.. semula.. jadi apa yang ada ni adalah selepas aku buat balik seharian ari ni.. tak jadi keja la aku kat pejabat ari ni.. dok set balik blog aku saja.. dan nasib baik juga tak de keja lain yang di bagi , dan nasib baik jug ada sorang praktikal kat sini.. so boleh la aku dok pomen balik blog aku..

Ari ni juga aku bawak mem aku pi spital.. check perut... nampak gaya nya makin memberat mem aku tu, sampai doc tu tanya.. eh ni macam kembar je..? arrkkk..!! kembar? isk ada ka..?
Posted by Picasa

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Oh bulan mana bintang? Atas puncak kayu ara Oh cik puan mana hilang? Dalam dapur atas para