Amanat Seminggu!

Saturday, April 22, 2006

Amanat Seminggu!



Uhhh.. penat aku.. dari kemarin sampai la ari i.. aku dok cuba pebaik blog aku ni.. macam - macam jenis dah aku try.. dah macam kerenah yang aku ken abuat.. kejap copy code.. pastu copy dari backup lak.. pastu kena cari wallpaper.. pastu cut an paste.. akhirnya jadi la macam ni... ntah la aper komen korang.. aku pon tak tahu aku dah letih dah ni..

Emm stat esok aku cuti.. lepas tu aku kena pi kursus kat Perpustakaan Negara.. dari 24 - 27 April 2006.. lepas tu aku sambung cuti ( cuti ganti keja ari ni la).. lepas tu sambung cuti lagi samapi hari Isnin.. haaa panjang tu .. lam ajugak rasanya aku tak memblog nanti..

Esok mem aku nak pi Penang.. aku sebenarnya risau juga nak lepas dia pi.. tapi dah nak pi juga nak buat macam mana, dah nak pi juga.. siap dah berjanji dah ngan mak menakan dia, dengan mak dia lagi.. jadi biaq pi lah depa nak pi.. aku doa kan je la supaya depa selamat.. aku maleh nak pi.. dah lus aaku lak nak jalan, naik bas.. emm biaq la aku settle kan apa yang patut nak pi ni.. yer la mana nak cari beg baju gi, mana nak kiwi kasut lagi.. takkan mem aku nak kena buatkan.. aku la buat sendiri.. nak harap mem aku.. dia nak tunduk2 pon dah payah..

apa pun doakan juga aku supaya selamat pergi dan kembali.. supaya aku pergi dengan dada yang terbuka nak timba ilmu, dan pulang menjadi sseorqng uang lebih pandai dari hari ini.. dan dengan dada yang lebih berilmu dari hari ini..

buat kawan-kawan yang selalu berkunjung ke laman sangkelu ni.. nanti kan aku kembali.. semoga ada ide yang lebih baik lagi...

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...