Hari yang hebat!

Friday, February 17, 2006

Hari yang hebat!


Huh.. ari ni aku kena buat shelving .. banyak betul.. sebenarnya bukan salah orang lain salah aku jugak.. aku yang nak buat balik.. dulu aku penah shelving kat bahagian ni.. pastu dah asyik berpindah randah aje aku ni.. so dapat kat orang lain.. dia lak tak jaga, tak maintain elok-elok, so habuan aku la.. kan ke hebat keja aku hari ni?

Esok aku cuti.. ntah la apa aku nak buat.. ingat pagi aku dok sorang.. sama da aku tido atau aku akan cari keja.. tapi kalau nak tanam jagung tak leh lagi.. tanah masih keras piang.. walau pon ujan turun.. tapi masih merekah lagi.. ok la.. kang jmp ari senin..

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...