Skip to main content

Extra Entry

Hari ni ada extra entry lak... apa tak nya semalam bagus je aku cuti ari ni macam mana nak kira tah.. dah kena mai keja jugak.. nanti la aku claim.. sebenarnya ada orang dari GITN datang setup komputer dari KTAK ari tu la..alah yang kat Caawangan Kuala Perlis tu, sebenarnya memang dah leh guna.. tapi aku buat jadi illegally la.. pakai library punya akaun so boleh guna kira ok la.. hari Isnin ari tu orang dari telekom datang buat final check dan sahkan sumer dah ok.. setup eumer jadi tak yah pakai akaun library lagi dah.. sumer connection terus dari KTAK dan GITN.. tak yah dah pakai streamyx library punya gi dah.

Ari ni dia orang datang buat final check pastu pasang dia pun UPS, dan juga pelekat sticker untuk inventory.. hah yang tulis Hak Kerajaan Malaysia tuh. hari ni juga kawan aku tu, merangkap pegawai bahagian aku tu, sudah blurr aaa.. sampai tak tau sapa yang nak datang, dia bagi tau suruh stanby.. sampai kat Kangarken standby.. pastu mau tak mau aku tepon ler tanya.. kat si system person tu.. samada dia nak datang ke tak.. takder la.. dia tak datang.. so GITN saja la... ntah la member aku tu dah pening ke apa ka..

ok la tak nak meracau la.. stop la dulu

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Daulat Tuanku

KEMPEN BOIKOT YAHUDI / US