Skip to main content

Sumbangan menggantikan karpet baru

Hari ni aku pegi buat gotong royong di Perpustakaan Cawangan KUala Perlis, kiranya permergian ke sana ni nak buat final touch sebelum perpustakaan di buka pada hari Isnin depan ni. Dan kami pon buat la kerja-ker ja menyusun buku, perabut, check segala kunci, barangan yang ada dan semua kej ayang sempat di lakukan.

Rombongan kami ni terdir daripada 9 orang staff termasuk sorang driver, bersama kami jug aada pegawai yang incharge bahagian Perpustakaan Luar Bandar. Kiranya perpustakaan ni dah sedia untuk di buka kepada orang ramai.

Buat sementara waktu ni. pengguna hanya boleh mendaftar untuk menjadi ahli, membuat rujukan dengan koleksi buku yang sedia ada. Untuk pinjaman bahan masih belum dapat dibuka kepada orang ramai kerana keadaan sistem perpustakaan yang belum sempurna juga kerana koleksi bahan yang masih sedikit. jadi sabo je lah! Kami disana sampai kol 12, baru balik.
Sampai kat kangar, masih ada masa lagi nak memblog, so aku siapkan la sikit sikt mana yang sempat sebelum pergi sembahyang Jumaat. Dalam pukul satu tu aku pegi la Masjid Alwi yang berhampiran dengan pejabat aku ni. Emm minggu lepas ada aku bagitau yang tak de orang pegi masjid ni, masjid ni ditutup kerana baru lepas di naiki air , habis karpet yang aku ras baru jer dipasang awal tahun ni basah dan rosak, jadi kat dalam masjid tu macam ni la keadaannya.

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Oh bulan mana bintang? Atas puncak kayu ara Oh cik puan mana hilang? Dalam dapur atas para