Skip to main content

Kelu..

Hari ni angin kurang baik sikit, tiba-tiba je aku moody, dan mem aku pon sama, jadi masing-masing cari pasal, on the way pi hantar dia ke tempat keja kami mengelu, sepanjang perjalan kami mengelu, masing-masing buat hal memasing. em sampai petang aku pegi amik dia, pastu dia nak pegi umah kak dia kat Beseri aku ikut je, malas nak bercakap banyak, sampai sana kami jadi macam biasa je, emm memasing belakon je, tak nak owang tau, tak nak owang suspect something... dah masuk Maghrib baru kami balik, on the way kami singgah kat masjid Putera, Kangar.. mungkin berkat sembahyang kat masjid ari ni, kami dah cool dah sikit malam nyer.. dah leh di bawak berbincang..

Puncanya sikit jer : dia kata aku dah tak sanggup nak hantar dia pegi keja, alahai.. mana lak tak sudi, cuma aku tanya dia boleh ke drive sendiri pegi keja, senang sikit aku tak yah dok berulang-ulang, dengan dok mengejar masa nak pegi amik dia.. em kalau dah tak leh nak bawak nak buat macam mana kan, kena la aku berulang alik Kuala Perlis - Ulu Pauh.. sehari 2 kali.. isk sabo jer la...

Comments

Anonymous said…
siannya abg ppah yg sorg ni.....sabar je la ye. ada keberkatan kot dr kesusahan tu.ish...klu ppah la,drive sendiri la! keta dah ada 2!hehehehe....btul x??:) sabo je la.
COBAANNNNN...........

Popular posts from this blog

Salam Ramadhan

Salam Merdeka.. Biar sikit, Semangat mau ada..