Aku dan aku.. sampai bila...

Thursday, December 15, 2005

Aku dan aku.. sampai bila...


Semalam kau merayap kat dalam blog joe gi, walaupun aku tak khatam Joe punya blog lagi, tapi aku teringat nak merayau kat dalam guestbook.. pastu aku gatal-gatal lak pi sign guestbook dia, ntah la dia baca ke tak? Aku pon tak tahu...

Bila aku baca lain guestbook dia, dan aku tijau kata-kata ku sendiri, aku tertangkap dengan satu phrase ni, "Semenjak orang menceritakan perihal kau, aku selalu terpikir, orang yang macam mana lah kou ni, aper lah yang menyebabkan kou jadi macam ni dan bila membaca blog kou ni menyebabkan kekadang akuk menyelam diri aku sendiri, sedikit sebanyak aku terpikir juga.. kou lah orang yang aku idamkan untuk jadi selama ni.. kou stranded di US sana, tapi aku stranded di sini, mana tak leh nak pegi... "

Mungkin phrase aku boleh jadikan sebagai pedoman kepada 'blogthon' aku nanti, walaupun banyak nak aku kisahkan..tapi aku masih lagi memilih, menapis, dan menambah suai sesedap hatiku, supaya lebih sedap bak tomyam di Restoran Kandis tak pun sekurang2nya tomyam kedai Yani..

So esok aku cuti, dok sengsorang pada waktu pagi.. mungkin aku akan siap kan drafnya nanti.. kalau sesuai aku akan bagitau berapa lama blogthon aku nanti.

*..'blogthon'- blog marathon : emm kan dah jadi istilah sesedap hatiku... harap takde owang DBP cari aku nanti.

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...