kelisa, aku dan sue

Wednesday, June 2, 2004

kelisa, aku dan sue


Morningg... hmmm awai aku memblog ari nih.. dah lama aku tak masuk pagi pagi buta macam ni.. tapi nak tau citer tak...? Sue call aku kat opis... hmmmmm.. dia cakap dia dah banyak kali call tapi silap no kot dok dapat orang lain jer... ehh yer ker sue... alah cian nyer..!!

Sue cakap dia nak sambung buat master kat UUM.. part time lah.. so nak kena beli keta la senang la nak berulang alik.. err sue nak belik keta aper? Hehh keta kelisa color biru lah .. ehh macam kita nyer lah! Yer lah sue.. kelisa senang sikit, power stereng, twin cam enjin.. sedap bawak dari kancil.. 1000cc lagi.. hehh boleh lah tu sue! Haa.. haaa...haaa.. senang ati aku mendengar nyer..

Kalau lah geng pejabat aku tau... haa..haaa kecoh kecoh.. abis dah depa dok kenen aku ngan budak praktikal tu.. emm ok gak budak tu sebenaqnya.. tapi emm ntah lah!


Belaian Jiwa

Seindah
Tiada lagi yang ku ingatkan
Sayang kau hilang

Menanti
Biar sampai akhir hayatku
Di dunia ini

Kau tahu betapa ku sayang padamu
Hanya bidadari sebagai ganti
Hanya takdir menentukan ia
Oh belaian jiwa

Oh! Angin
Sampaikanlah laguku padanya
Yang sedih pilu

Terimalah
Laguku jadi teman hidupmu
Untuk selamanya

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...